Vampires suck

Handling:
Jason Friedberg och Aaron Seltzer är tillbaka med en parodi på huvudsakligen Twilight men även med lite Buffy the vampire slayer och Trueblood anda. Nu är det dags för alla vampyrhatare att säga sitt, låt vampyrerna dö!

Recension:
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den här filmen. Det var iallafall roligt att se en parodi på Twilight som så många har förälskat sig i. Dom har lyckats få till några bra skämt och roliga scener med flera skratt. Men det finns också dom skämten som verkligen inte passar, makes no sense helt enkelt. Men om man inte tycker om vampyrfilmer så tror jag att man kan uppskatta den här filmen lite mer än dom som är vampyrfan. Jag tycker iallfall att den var rolig till viss mån! inget slöseri på tid.

Betyg: 6 av 10



Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Hm.. funderar på ifall jag ska se den :) Se till att fixa din personliga blogg nu svensson! =)

2010-08-23 @ 15:41:39
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback